Reklama na samochodzie dobrym sposobem na promocję

Artykuły
reklama na samochodzie

Samochody będące własnością firmy poruszają się często po gęsto zaludnionych obszarach i warto sprawić, by w trakcie każdego z przejazdów zwracały na siebie uwagę potencjalnych klientów. Powierzchnię pojazdów można zagospodarować np. poprzez oklejenie folią. Komu najlepiej powierzyć ten proces?

Sprawdzone metody zawsze procentują

Reklama co do zasady ma być skuteczna. Oznacza to mniej więcej tyle, że powinna zwrócić uwagę potencjalnej grupy osób, a istnieje duża szansa, że zainteresują się one danym produktem lub usługą, zapewniając zysk danemu przedsiębiorstwu. Mimo iż obecnie branża reklamowa skupia się na nowych obszarach z zakresu m.in. portali społecznościowych, wciąż nie można zapominać o starych, ale jakże skutecznych metodach.

Od kiedy samochód przestał być wyłącznie dobrem luksusowym, dojazd do pracy przeciętnego mieszkańca dużej aglomeracji nierzadko przypomina poruszanie się w tempie ślimaka. Stanie w korkach w godzinach szczytu jest nieuniknione i na dobrą sprawę problem ten raczej nie zostanie w żaden sposób rozwiązany. Pośród wielu pojazdów stojących obok nas na światłach nie brakuje także tych, które są oklejone treścią reklamową.

Zwrócenie na siebie uwagi to często zasługa tego, jakim autem w danym momencie się poruszamy. Firmy doskonale zdają sobie z tego sprawą, dlatego niekoniecznie ograniczają się do samego oklejania furgonetek. Oczywiste jest to, że reklama na samochodzie sportowym czy też zabytkowym przyniesie o wiele lepsze efekty.

Jeszcze do niedawna oklejanie szyldami aut wiązało się z pewnym ryzykiem dla powłoki lakierniczej. Niskiej jakości folia czy też szyldy z wycinanych liter po zdjęciu zostawiały wyraźne odbicia. Powodowało to, że sam samochód nie prezentował się zbyt okazale i odstraszał później potencjalnych kupujących. Jednak w tym zakresie dokonał się wyraźny postęp, o czym nie każdy może mieć pójście. Skutkiem tego na ulicach możemy ujrzeć oklejone niemal zupełnie super samochody stanowiące doskonałą formę reklamy. To nie przypadek, że ich właściciele zdecydowali się na taki krok. Nowoczesna technika wolna od poprzednich wad sprawia, że założenie oraz zdjęcie folii jest całkowicie bezpieczne dla lakieru, czemu więc nie skorzystać z takiej możliwości?

Pod okiem najlepszych specjalistów

Sekretem mało inwazyjnej formy reklamy na samochodzie są dwa kluczowe elementy. W sytuacji, kiedy wystąpią one łącznie, sukces przeprowadzenia takiej „operacji” jest pewny. Folia nakładana na pojazd może być diametralnie różna i doskonale wiedzą o tym warsztaty zajmujące się jej aplikacją. Zastosowanie odpowiednich technik, przy użyciu dotychczas zdobytej wiedzy i materiału pozwala uzyskać idealny efekt dopasowania.

Amerykański koncern 3M występujący kiedyś pod nazwą Minnesota Mining and Manufacturing Company to m.in. jeden największych producentów tworzyw sztucznych na świecie. W swojej ofercie ma także różniące się gramaturą i przeznaczeniem folie przeznaczone do oklejania pojazdów i nie tylko. Jak przystało na potentata w branży, nie są to zwykłe produkty, a raczej wzór do naśladowania dla innych producentów. Lata doświadczeń i spore fundusze przeznaczone na projektowanie pozwoliły na stworzenie w laboratoriach 3M tworzyw wyprzedzających konkurencyjne rozwiązania co najmniej o epokę.

Co powoduje, że reklama na samochodzie przy użyciu jednego tworzywa jest tak trwała? Innowacyjna folia graficzna 3M™ Envision™ 480Cv3 to rozwiązanie, na jakie w branży reklamowej wyczekiwano od dawna. Łącząca w sobie zalety najlepszych dotychczas rozwiązań jest teraz dostępna w najlepszych warsztatach zajmujących się profesjonalnym pokrywaniem powierzchni pojazdów. Pierwszą cechą wyróżniającą taką folię jest jej niewiarygodna rozciągliwość, sięgająca aż 150%. Przeciętnemu klientowi mówi to nie wiele, jednak dla nakładających tworzywo na pojazd o mało regularnych kształtach to wybawienie. Ta cecha pozwala też doskonale dopasować folię w trudno dostępnych, czego efektem jest to, że samochód wygląda potem, jakby wyjechał taki z fabryki.

Kiedy reklama na samochodzie ma sens?

Pomijając samą treść szyldu promującego usługę czy też produkt niezwykle istotna jest sama estetyka. W przypadku, gdy reklama ma pokrywać karoserię pojazdu, nie ma absolutnie żadnej mowy o niedoróbkach, ponieważ te zostaną szybko dostrzeżone przez odbiorców i te negatywne detale mogą utkwić w ich pamięci.

Chcąc uniknąć jakichkolwiek niepowodzeń najlepiej powierzyć czynności związane z aplikowaniem reklamy na samochodzie najlepszym w swoim fachu. Pozostaje więc pytanie, gdzie ich szukać? W przypadku zakładów zajmujących się utrwalaniem folii 3M zadanie to będzie o wiele prostsze. Na stronie internetowej: https://www.3mcentruminspiracji.pl bez trudu znajdziemy namiary na godnego zaufania aplikatora. Pomocna wyszukiwarka pozwala grupować wyniki w naszej najbliższej okolicy. Oczywiście w żadnym wypadku nie są to przypadkowe warsztaty, tylko takie, gdzie pracują odpowiednio przeszkoleni i certyfikowani aplikatorzy.

Gwarancją tego, że reklama na samochodzie będzie w stanie utrzymywać się w należytej kondycji przez wiele miesięcy, jest zaaplikowanie na pojazd najwyższej jakości folii jak np. 3M przez wykwalifikowanych ekspertów. Dzisiaj samo pozyskanie materiału oraz znalezienie warsztatu nie stanowi najmniejszego problemu. Wszystko tak naprawdę sprowadza się do umówienia wizyty, uzgodnienia szczegółów i przejścia do realizacji zlecenia. Ściągnięcie folii 3M jest równie proste, co jej zaaplikowanie. Lakier znajdujący się pod warstwą reklamową okleiny w żaden sposób nie ucierpi po takiej operacji. To znacznie lepsza alternatywa od malowania pojazdu w określone wzory, gdyż w razie potrzeby można go bez trudu odsprzedać na rynku wtórnym.

Dobrze dopasowana reklama na samochodzie wciąż może przyciągać uwagę potencjalnych klientów. Decydując się na jedno z najlepszych rozwiązań na rynku mamy pewność, że będą to właściwie zainwestowane pieniądze w promocję marki lub produktu. Przy użyciu folii 3M każdy pojazd nabiera nowego i jakże ciekawego wyglądu, zwracającego na siebie zewsząd uwagę.